Naši futbalisti sa na nadchádzajúcom šampionáte EURO 2024 predstavia v tradičných modrých a bielych dresoch. Nový dizajn od značky Nike, ktorý predstavili pred 2 mesiacmi v Mníchove, vyvolal vlnu kritiky.
Najväčšou zmenou na našich reprezentačných dresoch je výraznejšie číslo v prednej časti. Kampaň s novými dresmi však vyvolala vlnu kritiky.
Niektorým fanúšikom slovenského futbalu sa nepáčilo, že model v bielom drese Hamšíka je černoch. „Čávo v bielom je rodený Slovák,“ komentoval jeden z používateľov sociálnej siete. Negatívne komentáre pod fotkou si vyslúžili množstvo reakcií.
Česko sa na európskom šampionáte predstaví v červených a bielych dresoch s modrým lemom od značky Puma.
Na Instagrame sa Separ v utorok pochválil novým prvenstvom. Podľa Ticketportalu predal za 24 hodín rekordný počet lískov v sieti spomedzi slovenských interpretov na Slovensku.
„Ja len, že fakt ďakujem! Toto nám práve prišlo z Ticketportalu, tak si to tu odložím.. ešte 10-tisíc ľudí nevyužilo svoj kód, tak let’s go, máte na to ešte čas do večera,“ napísal Separ.
Predaj lístkov na svoj najväčší koncert v kariére na Národnom futbalovom štadióne (Tehelné pole) odštartoval už v pondelok 10. júna.
Lístky sa pohybujú v cene od 19,90 €. Ak však chceš poriadny zážitok, mať vlastný vstup na štadión, free drinky, stretnutie so Separom a vstup na afterku – môžeš si kúpiť VIP lístok za takmer 400 €.
Slovenský olympijský tím v pondelok zverejnil fotografie novej kolekcie oblečenia našich športovcov na nadchádzajúce Olympijské hry, ktoré sa uskutočnia už koncom júla v Paríži.
Naši reprezentanti sa na olympiáde v „meste lásky“ naposledy predstavili pred 100 rokmi, vtedy ešte v rámci Československa.
„Rozhodli sme sa vzdať hold 100 rokom olympijskej výnimočnosti a športové oblečenie od 4F sme nafotili v priestoroch budov, ktoré vznikali na začiatku 20. storočia,“ napísal Slovenský olympijský tím na Facebooku.
Pozorným fanúšikom preto neunikne, že na fotografiách sú zachytené priestory Hotela Thermia v Piešťanoch, Strednej priemyselnej školy S. Mikovíniho v Banskej Štiavnici či bratislavského Gymnázia Grösslingova.
Niektorým používateľom sa však nový dizajn nepáči. Niektorí ho dokonca prirovnali k „teplákovej súprave pouličného tanečníka“. Iní sa zhodli na tom, že kolekcia je smutná a potrebovala by viac farieb.