Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
16. marca 2022, 15:56
Čas čítania 0:56
Eduard Starkbauer

Štadión FC Barcelona sa bude volať Spotify. Jeho logo od nového roka nájdeš aj na hráčskych dresoch

Štadión FC Barcelona sa bude volať Spotify. Jeho logo od nového roka nájdeš aj na hráčskych dresoch
Zdroj: FC Barcelona/propagační materiál/volně k užití
NEWS FUTBAL SPOTIFY
Uložiť Uložené

Hodnota štvorročnej zmluvy má byť 310 miliónov dolárov.

Katalánsky futbalový klub FC Barcelona predstavil meno nového reklamného partnera. Stala sa ním najpoužívanejšia hudobná streamovacia platforma Spotify, ktorej logo budú mať na dresoch hráči 26-násobného španielskeho majstra od budúcej sezóny, rovnako aj ženský tím. Meno ikonického štadióna Nou Camp sa zmení prvýkrát od jeho otvorenia v roku 1957. 

Predstavitelia klubu s platformou podpísali zmluvu zatiaľ na najbližšie štyri sezóny. Vzhľadom na závažné finančné problémy klubu FC Barcelona The Verge predpokladá, že k finálnej dohode dospeje klub v apríli počas výnimočného zasadania delegátov. Klub zmenu už potvrdil aj na svojej oficiálnej stránke.

Spotify má za štvorročné sponzorstvo zaplatiť asi 310 miliónov dolárov. V poste na Twitteri naznačuje Alex Norström zo Spotify aj širšiu formu spolupráce so zámerom „zbližovania sveta hudby a futbalu a ponúknutia globálnej odpovede hráčom a hudobníkom“.


Už od budúcej sezóny sa návštevníci štadióna môžu tešiť aj na nové prvky vďaka nainštalovaným displejom promujúcim tvorbu nových a zaujímavých interpretov. Spotify podľa Norströma predstaví detaily všetkých technických inovácií plynúcich z partnerstva ešte tento rok.

Späť
Zdieľať
Diskusia