Poď nám pomôcť pracovať so zážitkom čitateľa!
Sme Refresher, hlas modernej generácie. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca alebo utlmiť divný trend. Okrem článkov, ktorých cieľom je primárne zabaviť, tvoríme hodnotné a náučné texty, predstavujeme lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, píšeme recenzie, natáčame reportáže a rôzne videá.
Záleží nám na tom, kam sa naša spoločnosť uberá, preto sa zaujímame aj o celospoločenské témy a presadzujeme hodnoty, o ktoré sa opierame: slušnosť, pravdu, nenásilie, pomoc slabším, toleranciu, ekológiu či zodpovedný prístup k drogám.
Prémiový obsah pre modernú cieľovú skupinu podporujú tisíce mladých ľudí na Slovensku. Sme prvý online lifestylový magazín na Slovensku a v Česku, ktorý prišiel s plateným obsahom. Stále vymýšľame niečo nové, každý deň sa zlepšujeme – či už pri tvorbe obsahu, jeho aktuálnosti, manažmente, alebo v rámci technických vylepšení na stránke.
Prečo hľadáme Performance Marketéra?
Obdoby tejto pozície môžeš poznať pod viacerými názvami - Performance Marketing Specialist, PPC Specialist alebo Growth Marketing Specialist. Nazvali sme ju takto, pretože ako spoločnosť neustále rastieme a potrebujeme kreatívneho marketéra, ktorý bude vedieť tento rast podporiť kampaňami a vylepšeniami, zameranými na správanie čitateľa. Hľadáme marketéra, ktorý má chuť sa zamýšľať nad fungovaním čitateľa na webe a ako mu čo najefektívnejšie komunikovať náš obsah, funkcionality, kampane.
Pre koho je táto práca ideálna?
Práca bude sedieť marketingovým špecialistom, ktorí vedia a baví ich dôkladne pracovať so zákazníkom a čitateľom. Na základe dát dokáže prispievať s nápadmi a stratégiami ako túto skúsenosť ešte zlepšiť, prípadne kreatívnymi návrhmi vytvoriť hypotézy a funkcionality na testovanie.
Čo budeš robiť?
- Budeš navrhovať funkcionality, kampane a iné vylepšenia a spôsoby, ako s čitateľom interagovať a dostať ho do nášho konverzného funelu. Využiješ dáta, kreativitu aj intuíciu.
- Budeš spolupracovať s kolegami na vhodnej stratégií, aby sme vytvorili pre čitateľa čo najfunkčnejšie, no stále esteticky príjemne pôsobiace prostredie.
- Budeš súčasťou tímu fokusovaného na optimalizáciu konverzie čitateľov na dlhodobých predplatiteľov. Budeš spolupracovať primárne s Brand Manažérom a Web dev tímom (CTO, web vývojári, Produktový manažér, grafik).
- Budeš vyhodnocovať úspešnosť zvolených stratégií.
- Budeme od teba čakať aj proaktivitu pri sledovaní súčasných trendov.
- Budeš bližšie ku prieniku návrhu funkcionality webu a performance marketingu, ako ku náročnej dátovej analytike. Buď kreatívny, dobre rozmýšlaj, náročné excel a big data tabuľky necháš na kolegov. Základy výhodnocovania zvládaš (alebo si zvládneš osvojiť)
Príklady zadaní a problémov, ktoré by si mal riešiť:
- Vyhodnoťme efektivitu jednotlivých komunikačných kanálov na získavanie registrácií na webe a následný funel konverzie na predplatiteľov a dlhodobých predplatiteľov. Kde nám dáva najvyšší zmysel investovať peniaze? Dáva nám zmysel investovať peniaze?
- Ak máme optimalizovať najbližší kvartál časť konverzného funelu, ktorú časť a prečo? Následne navrhni spôsoby optimalizácie a očakávané výsledky.
- Daj nám čo najviac nápadov, ako zvýšiť počet predplatiteľov.
- Ako vieme zvýšiť náš retention rate?
- Ako vieme znížiť churn rate po prvom mesiaci? Navrhni user onboarding proces a funkcionalitu. Od bannerov na webe, cez emaily, cez signupy na newslettre, prípade navrhni novú funkcionalitu.
- Optimalizujme náš onboardingový proces nového predplatiteľa.
- Pozrime sa na našu newsletter stratégiu.
- Pozrime sa na marketingovú automatizáciu a skontrolujme zákaznícku cestu nového návštevníka až po lojálneho predplatiteľa.
Požadované schopnosti a skúsenosti
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii v digitálnom marketingu sú nutné. Nehľadáme uplne juniora. Musíš mať minimálne skúsenosti alebo detailné znalosti s nastavovaním a vyhodnocovaním performance kampaní.
- Základná znalosť nástrojov digitálneho marketingu vrátane Google Analytics, skúsenosti s prácou s dátami a vyhodnocovaním sú výhoda, ale nie nutnosť.
- Ideálne skúsenosť s UI, UX alebo produktovým dizajnom.
- Kreativita pri hľadaní nápadov na vylepšenia a riešenie problémov.
- Strategické a analytické myslenie so schopnosťou prekladať kvantitatívne a kvalitatívne údaje a poznatky do marketingovej stratégie.
- Porozumenie súčasných online marketingových konceptov, stratégií a osvedčených postupov.
Požadované osobnostné vlastnosti
- Komunikatívnosť
- Asertívnosť
- Úprimnosť
- Proaktivita
- Nebojíš sa konštruktívne kritizovať a konfrontovať iných.
- Vytrvalosť a odolnosť
- Cit pre poriadok a detail
- Všetky tieto vlastnosti budeš naozaj potrebovať.
Čo u nás nájdeš
- Silnú značku, z ktorej môžeš spraviť ešte silnejšiu.
- Ľudí, ktorých ich práca baví a často je súčasťou aj ich osobného života.
- Relatívne rýchlorastúcu firmu.
- Možnosť rozvíjať ľudí a mať pozitívny vplyv na ich budúcnosť.
- Budeš pracovať vo finančne nezávislej, čisto slovenskej firme, ktorá mesačne obsluhuje približne dva milióny ľudí, má 10-ročnú históriu a silné meno na mediálnom trhu.
- V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru.
- Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
- Vstupy na festivaly, lístky do kina, zľavy na oblečenie.
- Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy.
- Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.
Plat a nástup
Podľa dohody - od 1800.00 eur, ideálne živnosť, bonusy a KPI sú predmetom diskusie.
Finálna odmena závisí od skúseností, nemáme problém ísť značne vyššie alebo nastaviť relatívne rýchlu postupnosť platu na základo splnenia vzájomne dohodnutých predpokladov.
Base v Bratislave, Prahe alebo Remote.
Čo máš spraviť?
Na [email protected] s predmetom #PREDPLATNE pošli:
1. BIO
Daj nám krátke bio o sebe. Opíš sa ako osoba; nie svoje pracovné skúsenosti, ale svoju povahu, ciele, záujmy.
2. Pracovné skúsenosti
Povedz nám o svojich (relevantných) pracovných skúsenostiach a čo si sa pri nich naučil/naučila. Čo si vyštudoval/vyštudovala a čo ťa baví. Prilož aj zoznam predchádzajúcich pracovných skúseností v štruktúrovanej podobe.
3. Čo ťa baví
Napíš, čo ťa baví. Pokojne sa rozpíš alebo uveď len kľúčové slová. Čo robíš, keď nepracuješ.
4. Prečo ty a prečo u nás
Napíš, prečo chceš robiť práve v Refresheri, čo sú tvoje silné stránky a čo vieš priniesť do Refresheru.
5. Kedy by si mohol/mohla nastúpiť
6. Otázky
Ak máš akékoľvek otázky, doplň ich do mailu.
Tykaj, píš maximálne úprimne a otvorene!