Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
19. júla 2023, 15:46
Čas čítania 3:34
Anastázie Ungerová

Pomôž Refresher postúpiť na vyššie level! Hľadáme marketingového špecialistu.

REFRESHER JOB SK
Uložiť Uložené

Poď nám pomôcť pracovať so zážitkom čitateľa!

Sme Refresher, hlas modernej generácie. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca alebo utlmiť divný trend. Okrem článkov, ktorých cieľom je primárne zabaviť, tvoríme hodnotné a náučné texty, predstavujeme lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, píšeme recenzie, natáčame reportáže a rôzne videá.

Záleží nám na tom, kam sa naša spoločnosť uberá, preto sa zaujímame aj o celospoločenské témy a presadzujeme hodnoty, o ktoré sa opierame: slušnosť, pravdu, nenásilie, pomoc slabším, toleranciu, ekológiu či zodpovedný prístup k drogám. 

Prémiový obsah pre modernú cieľovú skupinu podporujú tisíce mladých ľudí na Slovensku. Sme prvý online lifestylový magazín na Slovensku a v Česku, ktorý prišiel s plateným obsahom. Stále vymýšľame niečo nové, každý deň sa zlepšujeme – či už pri tvorbe obsahu, jeho aktuálnosti, manažmente, alebo v rámci technických vylepšení na stránke.

Prečo hľadáme Performance Marketéra?

Obdoby tejto pozície môžeš poznať pod viacerými názvami - Performance Marketing Specialist, PPC Specialist alebo Growth Marketing Specialist. Nazvali sme ju takto, pretože ako spoločnosť neustále rastieme a potrebujeme kreatívneho marketéra, ktorý bude vedieť tento rast podporiť kampaňami a vylepšeniami, zameranými na správanie čitateľa. Hľadáme marketéra, ktorý má chuť sa zamýšľať nad fungovaním čitateľa na webe a ako mu čo najefektívnejšie komunikovať náš obsah, funkcionality, kampane. 

Pre koho je táto práca ideálna?


Práca bude sedieť marketingovým špecialistom, ktorí vedia a baví ich dôkladne pracovať so zákazníkom a čitateľom. Na základe dát dokáže prispievať s nápadmi a stratégiami ako túto skúsenosť ešte zlepšiť, prípadne kreatívnymi návrhmi vytvoriť hypotézy a funkcionality na testovanie.

Čo budeš robiť?

  • Budeš navrhovať funkcionality, kampane a iné vylepšenia a spôsoby, ako s čitateľom interagovať a dostať ho do nášho konverzného funelu. Využiješ dáta, kreativitu aj intuíciu.
  • Budeš spolupracovať s kolegami na vhodnej stratégií, aby sme vytvorili pre čitateľa čo najfunkčnejšie, no stále esteticky príjemne pôsobiace prostredie. 
  • Budeš súčasťou tímu fokusovaného na optimalizáciu konverzie čitateľov na dlhodobých predplatiteľov. Budeš spolupracovať primárne s Brand Manažérom a Web dev tímom (CTO, web vývojári, Produktový manažér, grafik).
  • Budeš vyhodnocovať úspešnosť zvolených stratégií.
  • Budeme od teba čakať aj proaktivitu pri sledovaní súčasných trendov.
  • Budeš bližšie ku prieniku návrhu funkcionality webu a performance marketingu, ako ku náročnej dátovej analytike. Buď kreatívny, dobre rozmýšlaj, náročné excel a big data tabuľky necháš na kolegov. Základy výhodnocovania zvládaš (alebo si zvládneš osvojiť)

Príklady zadaní a problémov, ktoré by si mal riešiť:

  • Vyhodnoťme efektivitu jednotlivých komunikačných kanálov na získavanie registrácií na webe a následný funel konverzie na predplatiteľov a dlhodobých predplatiteľov. Kde nám dáva najvyšší zmysel investovať peniaze? Dáva nám zmysel investovať peniaze?
  • Ak máme optimalizovať najbližší kvartál časť konverzného funelu, ktorú časť a prečo? Následne navrhni spôsoby optimalizácie a očakávané výsledky.
  • Daj nám čo najviac nápadov, ako zvýšiť počet predplatiteľov.
  • Ako vieme zvýšiť náš retention rate?
  • Ako vieme znížiť churn rate po prvom mesiaci? Navrhni user onboarding proces a funkcionalitu. Od bannerov na webe, cez emaily, cez signupy na newslettre, prípade navrhni novú funkcionalitu.
  • Optimalizujme náš onboardingový proces nového predplatiteľa.
  • Pozrime sa na našu newsletter stratégiu.
  • Pozrime sa na marketingovú automatizáciu a skontrolujme zákaznícku cestu nového návštevníka až po lojálneho predplatiteľa.
     

Požadované schopnosti a skúsenosti

  • Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii v digitálnom marketingu sú nutné. Nehľadáme uplne juniora. Musíš mať minimálne skúsenosti alebo detailné znalosti s nastavovaním a vyhodnocovaním performance kampaní.
  • Základná znalosť nástrojov digitálneho marketingu vrátane Google Analytics, skúsenosti s prácou s dátami a vyhodnocovaním sú výhoda, ale nie nutnosť.
  • Ideálne skúsenosť s UI, UX alebo produktovým dizajnom.
  • Kreativita pri hľadaní nápadov na vylepšenia a riešenie problémov.
  • Strategické a analytické myslenie so schopnosťou prekladať kvantitatívne a kvalitatívne údaje a poznatky do marketingovej stratégie.
  • Porozumenie súčasných online marketingových konceptov, stratégií a osvedčených postupov.
     

Požadované osobnostné vlastnosti

  • Komunikatívnosť
  • Asertívnosť
  • Úprimnosť
  • Proaktivita
  • Nebojíš sa konštruktívne kritizovať a konfrontovať iných.
  • Vytrvalosť a odolnosť
  • Cit pre poriadok a detail
  • Všetky tieto vlastnosti budeš naozaj potrebovať.

Čo u nás nájdeš

  • Silnú značku, z ktorej môžeš spraviť ešte silnejšiu.
  • Ľudí, ktorých ich práca baví a často je súčasťou aj ich osobného života.
  • Relatívne rýchlorastúcu firmu.
  • Možnosť rozvíjať ľudí a mať pozitívny vplyv na ich budúcnosť.
  • Budeš pracovať vo finančne nezávislej, čisto slovenskej firme, ktorá mesačne obsluhuje približne dva milióny ľudí, má 10-ročnú históriu a silné meno na mediálnom trhu.
  • V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru.
  • Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
  • Vstupy na festivaly, lístky do kina, zľavy na oblečenie.
  • Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy.
  • Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.

Plat a nástup
Podľa dohody - od 1800.00 eur, ideálne živnosť, bonusy a KPI sú predmetom diskusie.


Finálna odmena závisí od skúseností, nemáme problém ísť značne vyššie alebo nastaviť relatívne rýchlu postupnosť platu na základo splnenia vzájomne dohodnutých predpokladov.
Base v Bratislave, Prahe alebo Remote.
 

Čo máš spraviť?


Na [email protected] s predmetom #PREDPLATNE pošli:

1. BIO

Daj nám krátke bio o sebe. Opíš sa ako osoba; nie svoje pracovné skúsenosti, ale svoju povahu, ciele, záujmy.

2. Pracovné skúsenosti

Povedz nám o svojich (relevantných) pracovných skúsenostiach a čo si sa pri nich naučil/naučila. Čo si vyštudoval/vyštudovala a čo ťa baví. Prilož aj zoznam predchádzajúcich pracovných skúseností v štruktúrovanej podobe. 

3. Čo ťa baví

Napíš, čo ťa baví. Pokojne sa rozpíš alebo uveď len kľúčové slová. Čo robíš, keď nepracuješ. 

4. Prečo ty a prečo u nás

Napíš, prečo chceš robiť práve v Refresheri, čo sú tvoje silné stránky a čo vieš priniesť do Refresheru.

5. Kedy by si mohol/mohla nastúpiť

6. Otázky

Ak máš akékoľvek otázky, doplň ich do mailu.

Tykaj, píš maximálne úprimne a otvorene!

Domov
Zdieľať
Diskusia
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.