Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Refresher

Hľadáme: Growth Marketing Specialist

Poď nám pomôcť pracovať so zážitkom čitateľa!

Miroslava Lamačková
23. máj 2022, 15:46 Čas čítania: 3:31
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Hľadáme: Growth Marketing Specialist
Zdroj: REFRESHER
Refresher
0
Miroslava Lamačková
23. máj 2022, 15:46
Čas čítania: 3:31

Hľadáme: Growth Marketing Specialist

Poď nám pomôcť pracovať so zážitkom čitateľa!

Miroslava Lamačková
23. máj 2022, 15:46
Čas čítania: 3:31
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Hľadáme: Growth Marketing Specialist
Zdroj: REFRESHER
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.

Sme Refresher, hlas modernej generácie. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca alebo utlmiť divný trend. Okrem článkov, ktorých cieľom je primárne zabaviť, tvoríme hodnotné a náučné texty, predstavujeme lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, píšeme recenzie, natáčame reportáže a rôzne videá.

 

Záleží nám na tom, kam sa naša spoločnosť uberá, preto sa zaujímame aj o celospoločenské témy a presadzujeme hodnoty, o ktoré sa opierame: slušnosť, pravdu, nenásilie, pomoc slabším, toleranciu, ekológiu či zodpovedný prístup k drogám. 

 

Prémiový obsah pre modernú cieľovú skupinu podporujú tisíce mladých ľudí na Slovensku. Sme prvý online lifestylový magazín na Slovensku a v Česku, ktorý prišiel s plateným obsahom. Stále vymýšľame niečo nové, každý deň sa zlepšujeme – či už pri tvorbe obsahu, jeho aktuálnosti, manažmente, alebo v rámci technických vylepšení na stránke.

 

Prečo hľadáme Growth Marketing Specialistu?

 

Obdoby tejto pozície môžeš poznať pod viacerými názvami - Performance Marketing Specialist, PPC Specialist alebo Growth Marketing Specialist. Nazvali sme ju takto, pretože ako spoločnosť neustále rastieme a potrebujeme kreatívneho marketéra, ktorý bude vedieť tento rast podporiť kampanami a vylepšeniami, zameranými na správanie čitateľa. Hľadáme marketéra, ktorý má chuť sa zamýšľať nad fungovaním čitateľa na webe a ako mu čo najefektívnejšie komunikovať náš obsah, funkcionality, kampane. 

 

Pre koho je táto práca ideálna?


Práca bude sedieť marketingovým špecialistom, ktorí vedia a baví ich dôkladne pracovať so zákazníkom a čitateľom. Na základe dát dokáže prispievať s nápadmi a stratégiami ako túto skúsenosť ešte zlepšiť, prípadne kreatívnymi návrhmi vytvoriť hypotézy a funkcionality na testovanie.

 

Čo budeš robiť?

  • Budeš navrhovať funkcionality, kampane a iné vylepšenia a spôsoby, ako s čitateľom interagovať a dostať ho do nášho konverzného funelu. Využiješ dáta, kreativitu aj intuíciu.
  • Budeš spolupracovať s kolegami na vhodnej stratégií, aby sme vytvorili pre čitateľa čo najfunkčnejšie, no stále esteticky príjemne pôsobiace prostredie. 
  • Budeš súčasťou tímu fokusovaného na optimalizáciu konverzie čitateľov na dlhodobých predplatiteľov. Budeš spolupracovať primárne s Brand Manažérom a Web dev tímom (CTO, web vývojári, Produktový manažér, grafik).
  • Budeš vyhodnocovať úspešnosť zvolených stratégií.
  • Budeme od teba čakať aj proaktivitu pri sledovaní súčasných trendov.
  • Budeš bližšie ku prieniku návrhu funkcionality webu a performance marketingu, ako ku náročnej dátovej analytike. Buď kreatívny, dobre rozmýšlaj, náročné excel a big data tabuľky necháš na kolegov. Základy výhodnocovania zvládaš (alebo si zvládneš osvojiť)

 

Príklady zadaní a problémov, ktoré by si mal riešiť:

  • Vyhodnoťme efektivitu jednotlivých komunikačných kanálov na získavanie registrácií na webe a následný funel konverzie na predplatiteľov a dlhodobých predplatiteľov. Kde nám dáva najvyšší zmysel investovať peniaze? Dáva nám zmysel investovať peniaze?
  • Ak máme optimalizovať najbližší kvartál časť konverzného funelu, ktorú časť a prečo? Následne navrhni spôsoby optimalizácie a očakávané výsledky.
  • Daj nám čo najviac nápadov, ako zvýšiť počet predplatiteľov.
  • Ako vieme zvýšiť náš retention rate?
  • Ako vieme znížiť churn rate po prvom mesiaci? Navrhni user onboarding proces a funkcionalitu. Od bannerov na webe, cez emaily, cez signupy na newslettre, prípade navrhni novú funkcionalitu.
     

Požadované schopnosti a skúsenosti

  • Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii v digitálnom marketingu sú nutné. Nehľadáme uplne juniora. Musíš mať minimálne skúsenosti alebo detailné znalosti s nastavovaním a vyhodnocovaním performance kampaní.
  • Základná znalosť nástrojov digitálneho marketingu vrátane Google Analytics, skúsenosti s prácou s dátami a vyhodnocovaním sú výhoda, ale nie nutnosť.
  • Ideálne skúsenosť s UI, UX alebo produktovým dizajnom.
  • Kreativita pri hľadaní nápadov na vylepšenia a riešenie problémov.
  • Strategické a analytické myslenie so schopnosťou prekladať kvantitatívne a kvalitatívne údaje a poznatky do marketingovej stratégie.
  • Porozumenie súčasných online marketingových konceptov, stratégií a osvedčených postupov.
     

Požadované osobnostné vlastnosti

  • Komunikatívnosť
  • Asertívnosť
  • Úprimnosť
  • Proaktivita
  • Nebojíš sa konštruktívne kritizovať a konfrontovať iných.
  • Vytrvalosť a odolnosť
  • Cit pre poriadok a detail
  • Všetky tieto vlastnosti budeš naozaj potrebovať.

 

Čo u nás nájdeš

  • Silnú značku, z ktorej môžeš spraviť ešte silnejšiu.
  • Ľudí, ktorých ich práca baví a často je súčasťou aj ich osobného života.
  • Relatívne rýchlorastúcu firmu.
  • Možnosť rozvíjať ľudí a mať pozitívny vplyv na ich budúcnosť.
  • Budeš pracovať vo finančne nezávislej, čisto slovenskej firme, ktorá mesačne obsluhuje približne dva milióny ľudí, má 10-ročnú históriu a silné meno na mediálnom trhu.
  • V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru.
  • Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
  • Vstupy na festivaly, lístky do kina, zľavy na oblečenie.
  • Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy.
  • Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.

 

Plat a nástup
Podľa dohody - od 1600 eur, ideálne živnosť, bonusy a KPI sú predmetom diskusie.
Finálna odmena závisí od skúseností, nemáme problém ísť značne vyššie alebo nastaviť relatívne rýchlu postupnosť platu na základo splnenia vzájomne dohodnutých predpokladov.
Base v Bratislave, Prahe alebo Remote.
 

Čo máš spraviť?


Na job@refresher.sk s predmetom #GROWTHMARKETING pošli:

 

1. BIO

Daj nám krátke bio o sebe. Opíš sa ako osoba; nie svoje pracovné skúsenosti, ale svoju povahu, ciele, záujmy.

 

2. Pracovné skúsenosti

Povedz nám o svojich (relevantných) pracovných skúsenostiach a čo si sa pri nich naučil/naučila. Čo si vyštudoval/vyštudovala a čo ťa baví. Prilož aj zoznam predchádzajúcich pracovných skúseností v štruktúrovanej podobe.

 

3. Čo ťa baví

Napíš, čo ťa baví. Pokojne sa rozpíš alebo uveď len kľúčové slová. Čo robíš, keď nepracuješ.

 

4. Prečo ty a prečo u nás

Napíš, prečo chceš robiť práve v Refresheri, čo sú tvoje silné stránky a čo vieš priniesť do Refresheru.

 

5. Kedy by si mohol/mohla nastúpiť

 

6. Otázky

Ak máš akékoľvek otázky, doplň ich do mailu.

 

 

Tykaj, píš maximálne úprimne a otvorene.

Odpovieme, len ak spĺňaš vyššie vymenované požiadavky a ak budeme mať záujem.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Refresher
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy refresher
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Zatvoriť