Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento článok je sponzorovaný obsah spoločnosti Supersklep.
4. augusta 2021, 14:01
Čas čítania 1:45
Sponzorovaný obsah

Je toto dreamjob? Päť dní boli na Tenerife, kde skejtovali, surfovali, jedli, spoznávali ostrov a popri tom tvorili kampaň

Je toto dreamjob? Päť dní boli na Tenerife, kde skejtovali, surfovali, jedli, spoznávali ostrov a popri tom tvorili kampaň
Zdroj: Supersklep
MÓDA
Uložiť Uložené

Myslíš si, že nuda a ničnerobenie dokážu vytvoriť niečo kreatívne?

Ak by sme sa opýtali desiatich kreatívcov, ako prichádzajú na svoje najlepšie nápady, na ktoré sú hrdí, zrejme by každá odpoveď znela inak. Metóda, ktorou prídeš na skvelé idey, nemá presne stanovené pravidlá. Niekto volí hodiny štúdia podkladov, aby dobre porozumel produktu, iní zasa sledujú, ako to robí konkurencia, a snažia sa zlepšiť tento nápad, no a niektorí volia cestu skoku do neznáma. 

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Presne poslednú menovanú možnosť si zvolili v poľskom streetwearovom e-shope Supersklep, kde sa rozhodli vytvoriť najnovšiu letnú kampaň viac-menej neplánovanou cestou na španielsky ostrov Tenerife„Počas pandémie koronavírusu a niekoľkých lockdownov sme mali dosť času nudiť sa a zistili sme, že tie najlepšie nápady prichádzajú práve vo voľnom čase, ktorý trávime s kamarátmi a blízkymi,“ povedal Oskar Dąbrowski, PR manažér e-shopu Supersklep, a dodal: „Práve v čase ničnerobenia sme otvorení novým nápadom a aj preto znie slogan našej letnej kampane: Zabíjanie času dokáže priniesť tie najlepšie nápady – tak sa nuď!“

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Na trip po ostrove Tenerife preto poslal Supersklep svojho social media managera, fotografa a videomakera, aby zdokumentoval celý výlet na účely kampane. Na letisku vo Varšave sa k nim pridala partia modelov a fotografka Dorota Szulc. Na Tenerife potom strávili päť dní, počas ktorých navštívili lokálne skejtparky, sopečné skaly, vyskúšali surfovanie a hlavne nadviazali nové priateľstvá s domácimi, vďaka ktorým sa dozvedeli tajomstvá, ktoré väčšina turistov v živote nepočula.

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Počas týchto dní „ničnerobenia“ tím prešiel celý ostrov krížom-krážom a najazdil 1 000 km, vďaka čomu vzniklo množstvo spontánnych shootingov. „Tenerife sme si zvolili vzhľadom na krásne májové počasie a väčšie množstvo zelene. V hre bol ešte trip na Kanárske ostrovy, no Tenerife vyhralo práve vzhľadom na krajšiu prírodu,“ vysvetľuje Oskar Dąbrowski a dodáva: „Každý jeden intenzívne prežitý deň nášho dobrodružstva na Tenerife berieme ako tehličku do konštrukcie značky Supersklep, ktorú budujeme už viac ako 20 rokov.“

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Supersklep je totiž obchod, ktorý zasiela tovar do celej Európskej únie a funguje v šiestich jazykových mutáciách. Obchod sa momentálne snaží presadiť na zahraničných trhoch mimo domáceho Poľska, preto vôbec po prvý raz vytvorili nadnárodnú kampaň, ktorú kompletne pripravili v zahraničí. 

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Na oslavu tohto míľnika sa obchod navyše rozhodol ísť do digitálnej formy kampane a takmer úplne vynechať papier„Tento rok sme sa rozhodli ísť s kampaňou von iba digitálne. To znamená žiadne katalógy, ktoré by mali 80 fotografií a 72 strán, čo znamená 40 strán papiera na katalóg. Namiesto toho sme pripravili čerešničku na torte pre našich klientov, ktorí k svojej objednávke dostanú dve náhodne vybrané pohľadnice, ktoré môžu zaslať priateľom alebo si nimi vyzdobiť byt. Vďaka tomuto kroku znížime využitie papiera až o 80 %,“ uzavrel Oskar Dąbrowski.

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Na kampani sa podieľali: 

Domov
Zdieľať
Diskusia