Hľadá sa Head of Content Strategy
Poď tvoriť a riadiť špičkovú natívnu reklamu v Refresheri.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Hľadá sa Head of Content Strategy
Poď tvoriť a riadiť špičkovú natívnu reklamu v Refresheri.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Sme Refresher, hlas modernej generácie. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca alebo utlmiť divný trend. Okrem článkov, ktorých cieľom je primárne zabaviť, tvoríme hodnotné a náučné texty, predstavujeme lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, píšeme recenzie, natáčame reportáže a rôzne videá.
Záleží nám na tom, kam sa naša spoločnosť uberá, preto sa zaujímame aj o celospoločenské témy a presadzujeme hodnoty, o ktoré sa opierame: slušnosť, pravdu, nenásilie, pomoc slabším, toleranciu, ekológiu či zodpovedný prístup k drogám.
Prémiový obsah pre modernú cieľovú skupinu podporujú tisíce mladých ľudí na Slovensku. Sme prvý online lifestylový magazín na Slovensku a v Česku, ktorý prišiel s plateným obsahom. Stále vymýšľame niečo nové, každý deň sa zlepšujeme – či už pri tvorbe obsahu, jeho aktuálnosti, manažmente, alebo v rámci technických vylepšení na stránke.
Všetky tieto aktivity financujeme primárne z reklamy, veľkou časťou práve natívnou, obsahovou reklamou. Ty budeš dozerať na to, aby boli naše výstupy natívnej reklamy výkonné, hodnotné, skrátka tip-top.
Prečo hľadáme osobu zodpovednú za natívnu reklamu a koho potrebujeme
- Chceme produkovať obsah, ktorý napĺňa ciele klienta, baví čitateľov a je v súlade so značkou a hodnotami Refresheru. Chceme lepšie dohliadať na kvalitu výstupov a dnes túto úlohu pokrýva viacero kolegov, ale ešte nie jeden dedikovaný človek. To chceme zmeniť.
Čo budeš robiť
- Spolupracovať s videoprodukciou, copywritermi a traffic managermi (dohliadačmi a plánovačmi kapacít).
- Dohliadať na návrh na kreatívu od produkcie a copywriterov, či spĺňa brief a ciele klienta, či je v súlade s komunikáciou a hodnotami Refresheru. Chceme pekné, funkčné a hodnotné veci.
- Aktívne sa zúčastňovať na kreovaní nápadov, brainstormingu a vylepšovaní našich výstupov. Nebudeš nápady len spisovať a feedbackovať, ale aktívne zlepšovať, navrhovať.
- Dohliadať na zrealizované výstupy predtým, ako ich pošleme klientovi. Dávať spätnú väzbu na zlepšenie a zapracovanie obsahu.
- Analyzovať výstupy a vyhodnocovať, čo fungovalo, čo nie a prečo.
- B2B komunikácia našich aktivít. Prirodzenou formou cez naše B2B komunikačné kanály – Linkedin, newsletter a priame prezentácie na klientov v spolupráci s obchodným oddelením. Prezentácie a účasť na relevantných podujatiach.
- Pracovať na tom, aby naše služby a produkty boli inovatívne.
- Budeš ľudí riadiť a budovať si svoj tím.
Požadované schopnosti a skúsenosti:
- Funkcie v Exceli, skill spraviť peknú prezku a v prípade potreby schopnosť ísť prezentovať a komunikovať s klientom sú asi prirodzený základ, o ktorom by sme tu nemuseli písať, ale pre istotu ho spomenieme.
- Marketingové vzdelanie. Rozumieš pojmom ako branding, dokážeš vysvetliť positioning a to, ako môže zohrávať rolu v natívnom obsahu a inzercii na Refresheri.
- Základná teória o performance marketingu, zákazníckom správaní, rozhodovacom procese zákazníka a schopnosť prepojiť to s realitou.
- Ideálne relevantné skúsenosti, aspoň 1 – 2 roky z odvetvia reklamy alebo tvorby (ideálne písaného) obsahu.
Požadované osobnostné vlastnosti:
- Komunikatívnosť
- Asertívnosť
- Leadership
- Úprimnosť
- Proaktivita
- Nebojíš sa konštruktívne kritizovať a konfrontovať iných.
- Vytrvalosť a odolnosť
- Cit pre poriadok a detail
- Všetky tieto vlastnosti budeš naozaj potrebovať.
Čo u nás nájdeš:
- Ľudí, ktorých ich práca baví a často je súčasťou aj ich osobného života.
- Relatívne rýchlorastúcu firmu
- Možnosť rozvíjať ľudí a mať pozitívny vplyv na ich budúcnosť
- Budeš pracovať vo finančne nezávislej, čisto slovenskej firme, ktorá mesačne obsluhuje približne dva milióny ľudí, má 10-ročnú históriu a silné meno na mediálnom trhu.
- V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru
- Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov
- Vstupy na festivaly, lístky do kina, zľavy na oblečenie
- Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy
- Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.
Plat a nástup:
- Q4/2021 alebo podľa dohody
- Od 1 869 eur, ideálne živnosť, bonusy a KPI sú predmetom diskusie.
- Finálna odmena závisí od skúseností, nemáme problém ísť značne vyššie alebo nastaviť relatívne rýchlu postupnosť platu na základe splnenia vzájomne dohodnutých predpokladov.
- Base v Bratislave
Čo máš spraviť a kam to poslať:
1. BIO
Daj nám krátke bio o sebe. Opíš sa ako osoba; nie svoje pracovné skúsenosti, ale svoju povahu, ciele, záujmy.
2. Pracovné skúsenosti
Povedz nám o svojich (relevantných) pracovných skúsenostiach a čo si sa pri nich naučil/naučila. Čo si vyštudoval/vyštudovala a čo ťa baví. Prilož aj zoznam predchádzajúcich pracovných skúseností v štruktúrovanej podobe.
3. Čo ťa baví
Napíš, čo ťa baví. Pokojne sa rozpíš alebo uveď len kľúčové slová. Čo robíš, keď nepracuješ.
4. Prečo ty a prečo u nás
Napíš, prečo chceš robiť práve v Refresheri, čo sú tvoje silné stránky a čo vieš priniesť do Refresheru.
5. Kedy by si mohol/mohla nastúpiť.
6. Otázky
Ak máš akékoľvek otázky, doplň ich do mailu.
Celé to spíš a pošli vo formáte PDF na job@refresher.sk s predmetom #CONTENTSTRATEGY. Tykaj, píš maximálne úprimne a otvorene.
Odpovieme, len ak spĺňaš vyššie vymenované požiadavky a ak budeme mať záujem.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.